רשימת ציוד לחול- איך לא תשכחו שום דבר חשוב?

January 10 2023doritr

בין אם מדובר על הטיסה הראשונה שלכם לחו”ל ובין אם אתם טסים לא מעט לחו”ל הן לצרכי עבודה והן לצרכי טיולים ונופש, אתם בוודאי מכירים את ההרגשה כאשר מתחילים לארוז. אתם תוהים מה כדאי לקחת, על מה אפשר לוותר, מה יהיה במלון ומה לא יהיה, מה עדיף לכם לקנות ביעד ומה יהפוך את האריזה שלכם לקלה יותר ונוחה יותר. במאמר הבא תקבלו רשימה ממוקדת של ציוד לטיסה אשר תתאים לכל סוג ויעד של נסיעה.

מסמכים שאסור לשכוח

אז קודם כל כדאי להתחיל ממסמכים שבהחלט אסור לכם לשכוח: ראשית כל הדרכון שלכם וצילום הדרכון. שנית: כרטיס טיסה מודפס. חשוב שתדעו שגם אם מדובר על כרטיס טיסה אלקטרוני הרי שתמיד כדאי שתדפיסו עותק. מעבר לכך כדאי מאוד שיהיה לכם שובר למלון עם פרטי ההזמנה שלכם וכן רישיון נהיגה גם ישראלי וגם בינלאומי. כדאי כמובן שתביאו אתכם גם את מסמכי ביטוח נסיעות לחו”ל עם טלפונים והסברים לגבי למי פונים במקרה של בעיה כלשהי וכן כסף מזומן וכרטיס אשראי.

כיום  מפות ומסלולים מהווים דבר מיושן ולא נחוץ ואחת הדרכים היעילות ביותר להתנייד כיום בחול היא באמצעות אפליקציה ייעודית כגון: גוגל מפס. כמו כן, ישנן אפליקציות שיכולות לסייע לכם לבחור מקומות לינה טובים, מקומות שבהם ניתן לאכול ועוד. על כן, חשוב מאוד להצטייד מראש בתוכנת גלישה מהארץ אשר תאפשר לכם לגלוש באינטרנט בחו”ל או לרכוש סים מקומי כאשר אתם מגיעים ליעד שלכם. את הסים תכניסו למכשיר הסלולרי שלכם וכך תהיה לכם אפשרות לגלישה נוחה וזמינה. חשוב מאוד לבדוק מה מציעה כל חברת סלולר במסגרת חבילת גלישה בחול.

דברים שאסור לכם לשכוח

הנה כמה דברים שבהחלט לא כדאי שתשכחו להביא אתכם כאשר אתם טסים לחו”ל: כלי רחצה, מברשת שיניים, דיאודורנט, תחליב רחצה סבון, שמפו, מרכך ומסיכה לשיער במידה ואתם משתמשים, תיק איפור, פינצטה, טישו או מגבונים לחים, מברשת שיער וגומיות, קרם פנים, קרם עיניים וקרם הגנה מפני השמש. כדאי מאוד לארוז את כל התמרוקים שמשתמשים בהם ביומיום בבקבוקים קטנים. ניתן למצוא בקבוקים מעין אלה ברשתות הפארם ולהשתמש בהם בכל נסיעה שלכם מחדש.

ביגוד

חשוב שתזכרו כי בכל הנוגע לביגוד, אם שכחתם משהו אתם תמיד יכולים למצוא לו תחליף. יחד עם זאת, בהחלט כדאי שתחשבו היטב מה אתם רוצים לארוז מבחינת ביגוד בסיסי, הלבשה תחתונה, אביזרים שונים, בגדי שינה, בגד ים, כובעים וכן נעליים לרבות נעלי הליכה נוחות, נעליים סגורות למזג אוויר קר, כפכפים לבריכה או מקלחת. בטיול חורפי לא כדאי לשכוח לקחת בגדים חמים. חשוב מאוד שציוד שלכם לטיסה יכיל גם כמה שקיות בד ריקות על מנת להפריד בצורה יעילה בין פריטים מלוכלכים לנקיים במהלך הטיול שלכם.

כמובן שלא כדאי לשכוח ציוד חשוב אישי לרבות מטען לטלפון הנייד שלכם, משקפי שמש או קריאה,. מטרייה לחורף, מתאם לשקע חשמלי ועוד.

 

Share:

netanyabasketball.co.il

הישארו מעודכנים